Partij Vrij Almelo
Dicht bij de burger
TSN heeft haar zaakjes nog niet op orde

Geachte medewerkers van TSN,

Afbeelding 7243Ik heb tot op heden nog geen cent van mijn salaris gezien.  Ik ben vorige week maandag langs geweest bij het kantoor in Den Haag op de Reinkenstraat.  Ik zou mijn salaris vorige week gestort krijgen op mijn bankrekening maar dat is tot op heden nog niet gebeurt.

Ik heb net weer het kantoor in Den Haag gebeld om verhaal te halen en als antwoord kreeg ik te horen dat ze mijn naam op een lijst hebben gezet met medewerkers die nog niet uitbetaald zijn en die doorgemaild naar het hoofdkantoor in Almelo.  Ook kreeg ik te horen dat het klopt dat ik niet uitbetaald ben want ze hebben een lijst gekregen van mederwerkers waarvan dat niet is gebeurd.  U moet dus kunnen begrijpen dat het na 7 maanden zo niet langer verder kan en dat heb ik ook verteld.

De medewerker vertelde mij toen dat het niet haar probleem was en dat ze hier geen zin meer in had.  Vervolgens werd er dood gewoon opgehangen in mijn oor.  Jullie kunnen dus wel begrijpen dat ik nu helemaal ontzettend kwaad ben.  Ik kom hoogst persoonlijk als ik het red nog vandaag na school langs.  En dat doe ik net zo lang totdat ik mijn salaris ontvangen heb.

Deze e-mail wordt doorgestuurd naar de Partij Vrij Almelo waar ik een aantal maanden geleden een klacht heb ingediend en naar het tv-programma DAS JE GOED RECHT op SBS 6 !!!!!!

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Hoogachtend,

……………………

Partij Vrij Almelo ontvangt nog steeds meldingen van onrechtmatigheden TSN.  Wanneer houdt dit nu eens op?

Aan die gevoelens van wanhoop en pijn moet een eind gemaakt worden………

http://www.vrijalmelo.nl/2010/11/nog-steeds-een-hoop-gedonder-bij-tsn/

 

VERZONDEN  op 20 JANUARI 2011

 Mijn naam is Rianne, werk sinds 01 april 2009 bij TSN.

Per 01 januari 2010, zijn alfa- Icare-medewerkster overgenomen door TSN.

Het gaat om het volgende:

Ben van 2de kerstdag tot 11 januari ziek geweest (griep).

Hiervan  moet melding gemaakt worden bij verzuimreductie (Hengelo) maar let op: wel ELKE DAG!!!!!!!!!!!  het lijkt wel een meldingsplicht. Je moet uitleggen waaruit je griepklachten bestaan, koorts, hoesten, hoofdpijn, beroerd voelen, overgeven, buikgriep, etc. etc., het gaat zover dat verzuimreductie uiteindelijk uitmaakt of je kunt werken met danwel of geen griep.

Uiteindelijk bij de laatste 4 dagen van mijn ziekzien, had ik een gesprek met een werknemer van verzuimreductie dat zij in opdracht werkten van de werkgever, indeze dus TSN.

Probeer nu al sinds 12 januari j.l. (werk weer hervat), contact te krijgen met TSN om met hen hierover in discussie te gaan maar tot nu zonder resultaat.

Je mag gewoon niet ziek zijn bij TSN, het lijkt bijna op stalking en verzuimreductie werkt hier gewoon aan mee omdat ze de opdracht van TSN hebben gekregen.

Nu ik jullie toch heb, het salaris in mijn geval: ik werk 12 uur per week, hier wordt  9 uur van uitbetaalt, de resterende 3 uur wordt bij de volgende periode uitbetaalt( dit op mijn eigen verzoek). Stel je voor dat deze organisatie op z’n gat gaat, waar blijft mijn geld dan? Mag dit zo maar??? 

Heb net telefonisch contact gehad met tsn, maar mijn klacht ziekzijn moet ik schriftlijk indienen, mag ook niet per e-mail!!!

vriendelijke groeten

Rianne

 

Geachte leden van het PVA,

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie medewerking. Mijn bezoek aan het kantoor heeft inderdaad geholpen. Ze hadden mij zo boos gemaakt dat ik hele tijd bezig was met het versturen van emails en daardoor te laat was voor mijn colleges. Ik heb toen meteen gebruik gemaakt van dat moment om het kantoor te gaan bezoeken.

Het verbaast me overgens enorm dat ik nu opeens wel geholpen kan worden. Ik kreeg gister te horen dat de vestigingsmanager er nu mee bezig is en ook een aantal medewerkers op het hoofdkantoor. En ik ben vandaag gecontacteerd door één van de medewerkers op het hoofdkantoor met de mededeling dat mijn voorschot zo spoedig mogelijk gestord wordt en dat ze ermee bezig zijn mijn eindafrekening te berekenen. Ik heb ook een email ontvangen van de afdeling kwaliteit en zorg met de mededeling dat mijn klacht behandeld zou worden.

Wat mij verder ook verbaast is de snelheid waarmee het bedrijf gereageerd heeft op mijn boze email waarin ik o.a. aangekondigd heb meer publiciteit te hebben gezocht. Want ik heb wel eerder emails en brieven verzonden. En ik heb daarop pas een aantal weken geleden maar 1 telefoontje als antwoord erop gekregen met de belofte dat ze mij in die week nog zouden terugbellen. En dat is dus niet gebeurd. Ook de vele telefoontjes naar het bedrijf (waarbij ik elke keer minimaal 30 minuten in de wacht werd gezet) hebben niets opgeleverd. Keer op keer kreeg ik een excuus te horen dat het nu wel in orde zou komen en dat ik zelfs een voorschot zou krijgen. Maar dat is allemaal niet gebeurd. En het toppunt van al die smoesjes die ik heb moeten aanhoren was dat ze mij vertelde dat mijn contract niet helemaal in orde was en dat het daarom telkens fout ging. Ik ben toen zelfs meteen naar het vestiging aan de Reinkenstraat in Den Haag geweest voor opheldering, maar zij konden geen foutmelding vinden op de computer. Ik mocht toen wel hun telefoontoestel gebruiken om de hoofdkantoor te bellen, maar de wachttijd duurde te lang en ik kon niet langer blijven. Pas afgelopen maandag kwam ik erachter dat ze een binnenlijn hebben en ik dus onnodig drie kwartier in de wacht gestaan heb in hun kantoor. Ik ben die dag zo tekeer gegaan, maar blijkbaar gaan ze alleen over tot actie wanneer ons verhaal meer publiciteit dreigt te krijgen.

Ik hoop dat er nu meer (ex)medewerkers over gaan tot actie. Het zijn vooral studenten, alleenstaande moeders of allochtonen vrouwen die hier de dupe van worden. En net als mij zijn ze vaak bang dat ze door al die publiciteit minder kans hebben om aangenomen te worden door een ander bedrijf of “ontslagen” worden. De meeste medewerkers in het thuiszorgsector hebben een nul urencontract. Wat ze dan doen is dat ze steeds minder uren inroosteren met als reden dat er te weinig werk beschikbaar is of dat je vaste klanten een “klacht” hebben ingediend en je niet meer willen. Een aantal kunnen dit incident nog aanvechten doordat ze in de loop der tijd een goede relatie hebben weten op te bouwen met de klant waar het kantoor dan niet van op de hoogte is. Maar de meeste worden genoodzaakt zelf ontslag te nemen en een ander baan te gaan zoeken. Gelukkig heb ik dit zelf niet meegemaakt en bleef mijn baantje bij TSN maar een een vakantiebaan. Jullie begrijpen dus dat het veel van je vergt om zo ver te gaan. En naar de kantonrechter te stappen heeft weinig zin vanwege de kosten die eraan verbonden zijn en de uren die je daar vrij voor moet maken.

In iedergeval nogmaals hartelijk bedankt voor jullie medewerking. En ik wens jullie partij alle succes toe in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,
……………………………….

Geachte TSN medewerker,

Wat een goed nieuws, ervan uitgaande dat je nu snel krijgt wat je hebt verdiend.
Dat snelle helpen van TSN gebeurd alleen wanneer er inderdaad door anderen druk wordt gezet, vooral als het de publiciteit haalt.
Deze brief van jou is voor ons een grote steun, daar we de dingen die we doen niet voor onszelf doen, maar juist voor de mensen die dat nodig hebben.
Bedankt voor dit antwoord, we hopen dat we het ZONDER je naam erbij te vermelden ook mogen plaatsen, daar jouw brief toch het één en ander zeer duidelijk maakt, en dat in je eigen woorden.
Ook bedankt voor de steun die je ons toewenst, we kunnen elke steun gebruiken in het vechten tegen de bierkaai.
Want er valt nog heel wat te verbeteren, vooral op menselijk vlak.
Daar wordt ons inziens teveel afgebroken, waardoor ook anderen weer het dupe worden.
Ook steunen wij je in je oproep wat betreft anderen die met soortgelijke TSN-problemen zitten.
Laten zij het stilzwijgen verbreken, want het moet nu maar eens afgelopen zijn met die TSN-praktijken.
Waar we daarbij kunnen helpen doen we dat, voor zover dat mogelijk is.

Wij hopen op een snelle goede afloop voor jou (en vele anderen), zodat de zure nasmaak eventueel nog kan verdwijnen.
Want mensen blijven hulp nodig hebben, en dat mag niet door TSN zelf naar de bliksem geholpen worden met zulke minne praktijken.

Met vriendelijke groeten van allemaal,

Sjoerd Visser,

Partij Vrij Almelo.

Stem of voeg toe aan:

23 Comments to “TSN heeft haar zaakjes nog niet op orde”

  1. HNDB schreef:

    http://www.hndb.nl/?itemid=2385

    In een interne mail die leesbaar in de etalage van het TSN-kantoor in de Schuttenstraat ligt/lag werd gewag gemaakt van een personeelslid dat de deurwaarder dreigde in te schakelen.

  2. tsnelende schreef:

    beste exmedewerker en sjoerd,

    jou verhaal klinkt me heel bekend in de oren, ik ben ook een exmedewerker van tsn, en mijn contact is niet verlengd naar 3 maanden, ik zat te veel op hun lip en mijn manier van comminuceren was niet correct, maar hoe kun je correct communiceren als je niet uitbetaald krijgt. Ik heb in totaal 3 maand voor dit elendige bedrijf mogen werken, je zou dus denken 3 loonstrookjes… 3 uitbetalingen en dergelijke, maar bij elkaar opgeteld ben ik nu 17 loonstrookjes verder en na 6 maanden uit dienst te zijn krijg ik ze nogsteeds binnen en met positieve bedragen. ook krijg ik nogsteeds bedragen binnen op mijn bankrekening.. snap je het nog, eerst willen ze niet betalen, en dan betalen ze je door???….

    magoed, bel je weer naar kantoor, en hebben ze het uitgezocht, je krijgt geen loonstookjes meer en geen betalingen meer beloven ze je dan… maar een 4 tal weken later begint de elende weer. dus maar weer vragen naar J. Jonkers, want zij vertelde me als er ooit nog iets was moest ik maar naar haar vragen, dus dat deed ik dan maar. Nu kent ze me natuurlijk en wil ze me niet meer spreken, is dit nu afspraken maken? dacht het niet. maar goed, krijg je helpdesk aan de telefoon leg je verhaal uit, en wat zeggen ze dan, vreemd mevrouw maar als je daadwerkelijk geld van ons hebt gekregen denk ik dat je het terug moet betalen… dus ik er meteen boven op, betaal geen cent aan jullie terug… ze zouden het uitzoeken, en afgeproken dat ze aan het einde van de dag terug zouden bellen, om 16:30 niks, ikke maar bellen. hun reactie, sorry mevrouw maar u bent niet te enige die problemen heeft, dus we kunnen u niet zosnel helpen. ik zeg maar weer, kan me niet schelen of jullie het druk hebben, ik heb het ook druk en ik kan ook niet elke maand achter dit zooite van TSN achter aan blijven bellen.

    dit verhaaltje is dus van afgelopen maand, en ik wacht af. ik heb al mijn loonstrookjes naar een boekhouder gebracht want er klopt HELEMAAL niks van, hij is nu al een maand bezig om het uit te zoeken want er klopt niks van… ik adviseer daarom ook iedereen om het te laten uitzoeken want ze bedonderen je waar je bij staat…

    Sjoerd weet waarschijnelijk wel wie dit stuk schrijft, want ik ben begin deze zomer samen met mijn vriend sjoerd en harry ook op het Hoofd-hoofdkantoor geweest in Almelo alwaar J. Torny en H Gerard hun kantoor hebben, we hebben Hr Torny toen een mail gestuurd en ons zelf maar uitgenodigd, vlak voor de tijd die wij onszelf uitgenodigd hadden is hr torny in zn dure autotje vertrokken. maar heb toen met Hr Gerards gesproken, we hadden toen goede hoop dat het goed afgerond zou worden maar helaas. 6 maanden later zijn we nog in een tsn gevecht.

    Ik raad ook iedereen aan, ga naar het kantoor van de 2 hoge pietjes, en nodig je zelf daar maar uit, zoek de media op, en probeer zoveel mogelijk mensen te bereiken met jou verhaal, vertel collega’s waar je mee bezig ben, en help gedupeerde tsn (ex)medewerkers om de juiste stappen te nemen.

    De partij vrij almelo wil je helpen, mail en of bel ze, zij zijn het ook zat hoe tsn met haar medewerkers om gaat, en zullen je helpen! samen staan we sterk. en samen zullen we het moeten doen om tsn weer op orde te krijgen, want van de directie en kantoor personeel hoef je het niet te verwachten.

    als ik mensen kan helpen doe ik dat graag, want ik weet hoe het is om in aanraking te komen met de TSN ellende!!1

    mvg

  3. Sjoerd Visser schreef:

    Potverjandriedubbeledoosjes! En dan druk ik me nog netjes uit, terwijl ik eigenlijk….laat maar.
    Ongelooflijk de puinhoop (al liggen er geen brieven meer open en bloot op de bureaus na werktijd…dat kan wel snel opgelost worden!)

    Beste TSN-slachtoffers: met klem raad ik u allen aan om toch zo snel mogelijk een email te zenden met uw kant van het verhaal. Dan kan dat naar TSN, dat brengen we persoonlijk. Als u dan mee wilt is dat altijd mogelijk, als u zelf kunt komen. Dit moet sneller afgelopen zijn. Overal waar gewerkt wordt worden foutjes gemaakt, maar deze fouten zijn in onze ogen struktureel en veel te ingrijpend. Financiële en daarbij geestelijke problemen krijgend terwijl je alleen maar mensen wilde/wilt helpen is te gek voor fatsoenlijke woorden. Maar we moeten SCHRIFTELIJKE BEWIJZEN in handen hebben om zelfs de wethouder te overtuigen, en de mensen op het kantoor van TSN. (Bewijzen die natuurlijk NIET in de publiciteit komen.)
    Mocht u uw verhaal toch kwijt willen, dan is er een mogelijkheid via TV-Oost. Neemt u dan contact op met ons, dan regelen we de afspraak en zijn er zelf ook bij aanwezig. Hoe meer bewijs hoe “beter”, als je over beter kan spreken in deze TSN-ellende.
    A.U.B: reageer snel, hoe sneller deze ellende de wereld uit is hoe beter!
    Als we hierin vooruitgang willen hebben dan moeten we elkaar helpen, zodat anderen niet in deze ellende terecht komen !!
    Samen staan we sterk!
    (Bedankt voor de opmerkzaam makende reactie.)

  4. tsnelende schreef:

    en ja hoor, het is weer tijd om voor tsn de loonstrookjes de deur uit te doen, en wat denken jullie, weer 1 loonstrookje in mijn mailbox, dat zet de teller op nummer 18. zal mijn boekhouder blij mee zijn, die er nogsteeds niet uit is uit deze rotzooi van TSN.
    nu nog maar weer afwachten of ik nog geld krijg…

  5. b loman schreef:

    hallo

    ik heb nu al een jaar later nog steeds niet alles wat ik zou moeten hebben ze schepen je maar af met dingen waar je zogenaamd recht op hebt maar ondertussen kom je nog te kort.
    Dan heb je ineens min uren terwijl je amper vrij neemt. ]
    Ik ben al bezig vanaf vorig jaar januari en nu tot op heden zijn er weer fouten gemaakt en kom ik nog steeds tekort.

    Zelfs mijn vakantie geld hebben ze afgenomen zou ik geen recht op hebben…nou ze zijn echt gek daar.
    Ik werk nog steeds want de mens mag niet lijden alleen in dit geval lijd ik zelf wel.
    Het ligt nu al een half jaar bij de Das maar ook daar hebben ze geen haast!!

    hoop dat er nu op een andere manier wat aan gedaan word.

  6. b loman schreef:

    en ja hoor weer hebben ze mijn loon compleet verrekend krijg nu over een heel gewerkte periode maar 30 euro.

    Dit gaat nu al een jaar zo en ook heb een incasso bureau achter me aan zitten omdat ze me een boek van de opleiding niet betaald hebben en me dat nie thebben laten weten…
    Hoe lang moet dit nog door gaan !!!!

  7. Danielle schreef:

    Hoi, ik ben sinds 1-11-10 werkzaam bij TSN met een 0-uren contract. Mijn eerste probleem was dat er van 1 familie 40 uur niet geaccodeerd waren, terwijl deze in dezelfde envelop zat als de rest. Heb contact opgenomen met mijn zorgmanager(afdeling Rotteram Oost), zij vertelde mij, dat ze dan een nieuw uren briefje zou sturen, en ik het maar opnieuw moet laten tekenen, terwijl ik niet meer bij deze familie werkzaam was. Nu heb ik helaas Carpale Tunnel Syndroom, en was genoodzaakt om de ziektewet in te gaan. Nu belde ik mijn zorgmanager met de mededeling dat ik moet worden geopereerd aan beide handen, haar antwoord was, je begrijpt zeker zelf wel dat je contract niet verlengd gaat worden he? IPV oo wat rot voor je. Toen melde zij mij ook dat ik geen recht had op ziektegeld, omdat ik geen 3 periodes heb gewerkt, vond dit erg vreemd, want volgens mij berekeningen, ben ik 1 nov begonnen en zitten we nu op 1 februarie, volgens mij dus wel. Ik raakte al beetje in de stress natuurlijk, maar dacht gisteren ik bel even naar P/O. Deze mvr melde mij, dat ik dus wel recht heb op ziektegeld. Nu ben ik dus benieuwd wat er gebeuren gaat!!!! Ik hou jullie op de hoogte.

  8. Danielle schreef:

    Nou drama alom………….dat is wat ik er over kan zeggen, me geld klopt niet!!!!!!!!!!! Wordt zo moe van dit bedrijf!!!! Blij dat ze mijn contract niet hebben verlengd!

  9. m.de vries schreef:

    ik werk al 12 jaar in de thuiszorg ,en nu voor tsn ik wil iedeen op roepen de sp of een wets winkel te gaan .dien een klacht in .als ieedeen dat doet moeten ze wel iets doen voor ons .niet bang zijn
    er zijn in den_haag mensen die geen vakantie geld meer krijgen .door de FOUTEN VAN TSN ik ben naar de sp gegaan en blijf vechten .net als haarlem dat moeten wij ook doen STAKEN

  10. Marrr schreef:

    Goede morgen,

    Ik was vanmorgen even benieuwd hoe het zit met vakantie geld van TSN en ben even gaan googlen.

    Ik kwam deze pagina tegen en schrok er eigenlijk van.
    Ik ben sinds augustus vorig jaar werkzaam bij TSN en heb nog geen 1 maand normaal uitbetaald gekregen, afgelopen periode moest van 3 periodes uitbetaald worden het ging om (naar mijn berekening) bijna 800€ en ik heb maar 415 gekregen. Nou hebben ze het erover dat ik meer loonbelasting moest betalen omdat het in 1 maand gestort is. Ik ben het hier niet mee eens. en heb dan ook een boze mail terug gestuurd. Ze doen er gewoon niks mee. Ik zit er dan ook serieus over na te denken te stoppen bij TSN.. Graag zou ook ik een klacht in willen dienen. waar kan dat??

    Mvg een boze medewerker

  11. boos schreef:

    Beste mensen ,

    ik ben sinds 12-04-2010 werk zaam voor tsn arnhem nu heb ik vorig jaar een aantal maanden in de ziektewet gezetten met gescheurde spieren in de heup antans dat dacht mijn huisarts.
    Nu zo veel maanden later gaat het nog steeds niet beter met me en heb me dus ook vanmorgen ziek moeten melden omdat ik gister bij de huisarts ben geweest en die mijn heeft door gestuurd naar het ziekenhuis om foto’s te laten maken, omdat hij waarschijnlijk denkt dat mijn heup nu al versleten is. Ik ben pas 28 jaar oud.
    Maar toen ik me vanmorgen ziek gemeld heb werd mijn ook maar gelijk even gemeld dat mijn contract niet verlengd zou gaan worden. Zonder dat er gevraagt werd hoe het eigelijk met me ging nou en dan maar zeggen dat TSN
    voor klant vriendelijk heid gaat en dat de medewerkers voor gaan .
    Nou ik ben er mooi klaar mee en ik ga toch eens kijken hoe het precies zit want ben in april in dienst gekomen en het is nu mei dan is mijn contract toch verlengt heeft iemand hiet verstand van?

  12. Angel schreef:

    Ik ben als alpha hulp overgenomen door TSN die hele mooie praatjes had!
    Werk zelf in Drenthe en daar is het met TSN hetzelfde liedje hoor.
    Eerst ontslag gekregen omdat ik geopereerd was.
    Mocht weer komen als ik beter was. Dit heb ik gedaan omdat ik mijn cienten niet in de steek wilde laten en nu anderhalf jaar later word mijn contract weer niet verlengd in het kader van de bezuinigingen en geven ze de WMO de schuld! Nu sta ik ineens 15 uur compensatie in de min. en klopt er niets meer van.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd ooit voor deze organisatie te hebben gewerkt.

  13. gedupeerde medewerker schreef:

    hallo,

    Ik ben een wijkverpleegkunidge in door een overname vanaf 1 -1-2012 werkzaam bij tsn, voorheen tzg. Wat een rotzooi. Clieenten worden echt de dupe ervan en het maakt tsn op knatoor niks uit…het is zo schrikbarend dat ik en bijna me gehele team ontslag heb genomen. Nu zit ik alleen te wachten op geld en dat krijg ik niet….krijg een rekening van hun zo min uren hebben, terwijl ik gewoon gewerkt heb….vakantiegeld alles houden ze in…telefonisch wordt ik afgebekt. Dit kan gewoon niet zo….ik wil dan denk ik een rechtzaak tegen ze aanspannen en zoek mensen die ook problemen hebben met tsn., Wat ze doen is niet rechtsgeldig het hele computer systeem klopt niet wat betreft uren invullen. Durf te wedden dat ze wel alles krijgen kwa geld van clieenten maar personeel uitbetalen gaat veel in fout.

    groeten een gedupeerde ex medewerker…

  14. jannie schreef:

    Heb een belachelijke probleem! ik werk dus ook voor tsn en voor 2 jaar terug begon het briefjes aftekenen bij de klant , nu is het via de pc ,nu blijkt dat mijn briefjes niet zijn aangekomen en dat zien hun als min uren, ik sta dus 100 in de min uren , ze willen nu dat ik mijn contrakt herzie 2 op contrakt de rest gratis werken om uit de min uren te komen ! ga daar natuurlijk niet op in ,ik heb gewoon gewerkt , hebben meer mensen dit probleem ? groetjes

  15. rot bedrijf schreef:

    TSN zien minuren als bonus .. ik heb er 100 en ze willen dat ik ze terug betaal of gratis werk , heb gewoon mijn uren gemaakt al die tijd’nu zeggen dat mijn werk briefjes niet zijn aangekomen en nu moet ik bewijzen dan ik wel gewerkt heb in die weken dat ik open sta,mijn bewijs is dat geen 1 van mijn klanten heeft gebeld dat ik niet kwam opdagen! help aub dit is niet normaal ,

  16. rot bedrijf schreef:

    Wil dolgraag een rechtzaak aanspannen , word tijd!

  17. Sjoerd Visser schreef:

    Volgens de Almelose wethouder Sociale Zaken is er niets aan de hand bij TSN…die hier het hoofdkantoor heeft.
    Zij heeft dan ook verzocht om de brieven + bewijzen aan háár te richten.
    Haar gemeentelijke e-mailadres is:
    Mw. J.M.M. Kuik – Verweg, wethouder (PvdA), 2e loco-burgemeester
    tel (0546) 54 12 06, e-mail m.kuik@almelo.nl
    Verantwoordelijk voor: Sociale Zaken, Sociale en Maatschappelijke Activering, Jeugd, Welzijn, WMO, Wijkaanpak.
    Stadsdeelwethouder: De Riet/Nieuwland, Bornerbroek, Nijrees en Kollenveld.
    Kijk hier voor het spreekuur: http://www.almelo.nl/Smartsite.shtml?id=57486

    Mijn advies erbij is: zorg dat er altijd een afschrift is van uw gesprek dat u heeft gehad. Bewijzen zijn NODIG ! Met naam en toenaam! Als u dat stuurt kunt u tegelijkertijd een kopie ervan naar ons sturen…zodat wij ook weten wat er intussen aan actie ondernomen is. Mocht antwoord uitblijven en/of uw grieven niet voldoende beantwoord zijn en/of effectieve oplossingen uitblijven: dan kunnen wij via politieke weg op spoed aandringen/opheldering vragen.

  18. Sjoerd Visser schreef:

    HOE MEER MENSEN HUN TSN-MISSTANDEN DOORGEVEN AAN DEZE WETHOUDER: HOE BETER !!!!!

  19. aline hofman schreef:

    Min uren ik was het zo zat dat ik een klacht op klacht.nl zette en wat denk je binnen 2 werkdagen waren mij de min uren kwijtgescholden had ik mijn vakantie uren terug zal wel zijn omdat ze zo negatieve publiciteit hadden dus je weet wat je te doen staat.

  20. jeanet schreef:

    Hallo Allemaal,

    Toch even een reactie op deze heel vervelende mailtjes.
    Ik werk al sinds het begin van de oprichting van T.S.N in mijn regio voor hun.
    Nooit iets fout gegaan,fijne leidinggevende en goede werkvoorwaarden.
    Hoop dat de fouten die er natuurlijk ook zijn snel opgelost worden maar vond dat dit ook gezegd mag worden

  21. Katrien schreef:

    Hallo allemaal,
    ook ik ben in conflict met TSN. Het probleem is dat ik COPD heb en TSN mijn ziekmelding niet wil accepteren. Nu ben ik een deskundigenoordeel aan het aanvragen bij het UWV omdat TSN weigert mij naar de bedrijfsarts te sturen. Ik kan echter nergens vinden welke arbodienst ze hebben of de gegevens van de bedrijfsarts. Omdat ik inmiddels niet meer bij TSN in dienst ben heb ik ook geen toegang tot intranet. Kan iemand mij aan die gegevens helpen? Ik was werkzaam bij TSN Arnhem.

  22. melissa schreef:

    ondertussen is het 2015, en nog steeds zijn er salarisproblemen, niet te geloven.
    overuren december pas in maart betaald gekregen,naar 3x bellen dat ik in december te weinig ontvangen had, discussie hier, discussie daar.
    contract word niet verlengd, eerst krijg je te horen, o maak je niet druk,je doet het prima, sochtends word je nog gebeld wil je extra werken, en smiddags je ontslag brief via de post, erg netjes.
    en dan moet je ook nog 2 periodes wachten op je eindafrekening, nergens te vinden in het contract. krijg een uitkering maar die word niet eerder tot max aangevuld tot ik alles heb ontvangen van tsn, met als gevolg kan geen rekeningen betalen, paar keer over gebeld, nee krijg je niet eerder, voorschot niet mogelijk, en als ik zeg dat stond niet in mij contract vermeld, dan krijg je als antwoord dat zijn onze regels, fijn regels waar de werknemers niet van op de hoogte worden gebracht..

Leave a Reply